Recenzje

„Sztuka szczęscia. Poradnik życia” – Dalajlama XIV, Howard C. Cutler

sztuka-szczescia-b-iext43258019

Po tę książkę sięgnęłam w bardzo trudnym dla mnie momencie. Nigdy nie sądziłam, że przeżyję coś co spowoduje, że moja równowaga wewnętrzna zostanie tak bardzo zachwiana. Po jakimś, czasie szukając na własną rękę pomocy, oczywiście uciekłam w świat literatury, nie tylko tej fachowej. Śledząc tytuły największych myślicieli, odkryłam „Sztukę szczęścia…”.

To szereg rozmów przeprowadzonych z Jego świetobliwością Dalajlamą, który próbuje wytłumaczyć nam wszystkim, że szczęście jest darem, który każdy ma w sobie i którego można się również nauczyć. W dobie pogodni za materialnością, awansami i egoistycznym podejściem do życia, często zapominamy co jest w tym życiu najważniejsze. Warto więc pochylić się nad tym poradnikiem, by choć na chwilę zastanowić się nad tym dokąd tak naprawdę zmierzamy. Skoro aż tak już się uzewnętrzniłam napiszę jeszcze tylko, że w pewnych momentach po prostu się popłakałam. Bardzo fajna pozycja w takim przedświątecznym momencie, który skłania nas wszystkich do refleksji.

sztuka-szczescia-w-trudnych-czasach-dalajlama-howard-c-cutler-ksiazka_midi_101302_0002

Dodaj komentarz